Archivi original(841 × 572 pontin, amzure: 198 KByte, sòrt MIME: image/jpeg)

Cost archivi a riva da Wikimedia Commons e a peul esse dovrà da dj'àutri proget. La descrission an soa pàgina ëd dëscrission ëd l'archivi a l'é smonùa sì-sota.

Oget

Descrission
Italiano: Facciata laterale del museo Guttuso. Costruita nel 1736 da Francesco Bonanno, Principe di Cattolica, ha l'aspetto di un castello circondata com'è da mura merlate. Grazie alla generosa donazione del Maestro Renato Guttuso fu acquistata dal Comune di Bagheria, restaurata, ed oggi ospita la Galleria d'Arte Moderna Museo Guttuso dove tra tante opere contemporanee è possibile ammirare la più grande collezione di dipinti, sculture, incisioni del Maestro bagherese, le cui spoglie sono conservate nel prospiciente giardino, in un grande sarcofago in marmo blu del Brasile rivolto verso il mare che tanto amava e realizzato dall'amico e artista Giacomo Manzù. Ed il museo etnografico con i tipici carretti siciliani dei fratelli Ducato ed opere in pietra d'Aspra del Durante. Di forma quadrata è composta da due esedre parallele. In una vi è il grande scalone a tenaglia che porta all'ingresso sormontato da un bel portale e fiancheggiato da due logge anche loro incorniciate da un portale similare. Nella corte la Cappella di Corte dedicata a Santa Rosalia. Nella villa è presente anche una stanza dello scirocco, l'ambiente sotterraneo creato per sfuggire al vento caldo africano.
Data
Sorgiss http://www.museoguttuso.com/images/foto/villa_cattolica_2.jpg
Autor Alessio Manna

Licensa

w:pms:Creative Commons
atribussion partagi ugual
Chiel a l'é lìber:
  • ëd partagé – ëd copié, distribuì e fé giré cost travaj
  • ëd riorganisé – d'adaté ël travaj
Sota le condission sì-dapress:
  • atribussion – A dev dé ij credit aproprià, dé n'anliura a la licensa e indiché s'a son ëstàit fàit dij cambiament. A peul fé sòn an qualsëssìa manera rasonèivola, ma pa an na fasson ch'a sugerissa che l'autor a apreuva chiel o sò usage.
  • partagi ugual – Se chiel a modìfica, a cangia, o as basa ansima a 's travaj, a deuv distribuì soe contribussion sota l'istessa licensa o a na licensa compatìbil con l'original.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta
Villa Cattolica costruita nel 1736 da Francesco Bonanno, Principe di Cattolica.

Elementi ritratti in questo file

raffigura italiano

26 dzè 2016

Stòria dl'archivi

Ch'a-i daga un colp col rat ant sna cobia data/ora për ës-ciairé coma a restèissa l'archivi ant col moment-là.

Data e OraMiniaduraAmzureUtentComent
dël dì d'ancheuj19:08, 30 Dze 2016Miniadura dla version ëd 19:08, 30 Dze 2016841 × 572 (198 KByte)SteprokUser created page with UploadWizard

Le pàgine sì-sota a l'han andrinta dj'anliure a sta figura-sì:

Dovragi global dël file

J'àutre wiki sì sota a deuvro st'archivi-sì:

Dat adissionaj