Bin ëvnù ant la wiki an piemontèis! modìfica

Qualsëssìa ròba o anformassion che a-j fasèissa da manca, che as fasa pura gnun problema a contaté j'aministrador, che i soma ambelessì a pòsta. Mersì e bon travaj!

--Dragonòt (ciaciarade) 13:11, 9 mar 2020 (UTC)

[@ Dragonòt] Mersì, ciàu! ël gat ëd sarsòu (Miao fu) [CIACIARADE]   16:05, 24 Avr 2020 (UTC)

Bin evnù amis modìfica

Bin evnù amis Gat ëd sarzou. Casa fare sulla pms Wiki? Bella domanda... Se posso rispondere, quello che ti senti di fare: ci sono tante voci che mancano che si possono "tradurre" dalla Wiki italiana o da altre lingue e tante voci brevi da ampliare o da completare. In sostanza, ogni contributo è il benvenuto, secondo le proprie possibilità. Grazie, Cerea. Franjklogos (ciaciarade) 13:02, 16 Avr 2020 (UTC)

"Come avete fatto? Avete usato dei bot o vi siete messi a scrivere?"

Quando sono capitato qui c'erano meno di 40.000 voci. Un lavoro importante è stato fatto dai bot che hanno creato, per esempio, le voci sui Comuni francesi, le lingue e gli aeroporti ma il resto (e sono tante) sono state "fatte a mano". Bon travaj. PS non me ne intendo molto, ma mi diverto ;-) Franjklogos (ciaciarade) 14:09, 16 Avr 2020 (UTC)

Mi spiace, proprio non ne so nulla di bot e affini, prova a chiedere a Lissander o a Phyrexian, sicuramente ne sanno più di me. Quanto alle correzioni posso dare un'occhiata ma non ho la competenza linguistica necessaria. Bon travajFranjklogos (ciaciarade) 10:21, 17 Avr 2020 (UTC)

D'acordi, cerea.Franjklogos (ciaciarade) 08:36, 24 Avr 2020 (UTC)

Re: gran lavoro da fare modìfica

Bel travaj, mersì. Dragonòt (ciaciarade) 17:25, 24 Avr 2020 (UTC)

Ciao. Potresti per favore aspettare che il template venga tradotto in piemontese prima di inserirlo ovunque? Grazie --Lissànder (ciaciarade) 09:54, 25 Avr 2020 (UTC)

[@ Lissànder] lo so, ma io adesso non lo inserisco più, ma pensavo che quando sarà tradotto in piemontese sarà tradotto anche in quelle pagine. ël gat ëd sarsòumiao fu (ciaciarade) 10:09, 25 Avr 2020 (UTC)

Grazie, cercherò di tradurlo al più presto!
[@ Lissànder] grazie in anticipo per il tuo lavoro! ël gat ëd sarsòumiao fu (ciaciarade) 10:29, 25 Avr 2020 (UTC)

gatto terrorista modìfica

ciao, wikicollega, non sei tu?? --SurdusVII [LIS] 08:12, 7 maj 2020 (UTC)

Stamp Interprogetto modìfica

I l'heu scrivù na pàgina neuva, Psathyrella panaeoloides. An costa pàgina lë stamp "Interprogetto" a dà eror. Tnisoma cont che a l'é la prima vira che la pagina Psathyrella panaeoloides a ven scrivùa dzor na Wikipedia. Ëdcò le fòto dzor Commons i l'heu cariaje mi. Cheiche ideje? --Dragonòt (ciaciarade) 17:19, 18 maj 2020 (UTC)

Scusé s'i m'anserisso 'dcò mi ma n'àutr problema dlë stamp a l'è ch'a l'è tarà an sl'italian. Për fé n'esempi, an sla pàgina 'd Paris, tuti ij message "Wikiquote a conten citassion ëd o su Parigi", "Wikinotizie a conten neuve su Parigi", "Commons Wikimedia Commons a conten figure o àutri archivi su Parigi", "Wikivoyage a conten informassion turìstiche su Parigi" a colego 'l nòm a Parigi e nen a Paris. Ëdcò quand ch'as passa col mouse dzora l'icon-a dël proget, a comparisso mach ij message an italian "Collabora con Wikiquote/Wikinotizie/ecc...". I l'avìa provà a rangé cheicòs ëd lë stamp ma la strutura a l'era tròp complicà për mi. Cerea, --Lissànder (ciaciarade) 17:55, 18 maj 2020 (UTC)